Er du ungdom og trenger noen å snakke med?

De ansatte på Helsestasjon og for ungdom (HFU) og skolehelsetjenesten er her for deg.

Alle ungdommer opptil 24 år kan bruke helsestasjon for ungdom. Tjenesten er gratis, og alle ansatte har taushetsplikt.

Her finner du informasjon om HFU

Skolehelsetjenesten finner du på alle skolene i vår kommune. Tjenesten er gratis, og alle ansatte har taushetsplikt.

Her finner du mer informasjon om Skolehelsetjenesten

Er du foresatt og har spørsmål?

Dersom du som foresatt har spørsmål knyttet til hvordan du best kan ivareta barnet/ungdommen din etter de tragiske hendelsene i Mysen, kan du ringe til familieteamet i kommunen for råd og veiledning på telefon 940 19 297. Forlenget telefontid fra kl. 08.00-15.30.

Husk at legevaktens telefonlinje 116 117 alltid er åpen. Ved akutt bekymring for liv og helse, ring 113. Ikke nøl med å ta kontakt, for deg selv eller andre!

Hjelpetelefoner og nettsteder

Her finner du oversikt over hjelpetelefoner og nettsteder