Vil du bidra inn i Den kulturelle spaserstokken i Indre Østfold kommune?

Fristen for å søke er 31. mai 2024.

Hva er Den kulturelle spaserstokken?

Den kulturelle spaserstokken er en nasjonal ordning der formålet er å bidra til at eldre mennesker får bedre livskvalitet gjennom bruk av kunst, kultur og aktiviteter.

Den skal inneholde profesjonelle kunst- og kulturopplevelser lokalt innenfor et mangfold av kulturuttrykk som musikk, litteratur, scenekunst og visuell kunst. Ordningen skal også bidra til at eldre får et tilpasset kulturtilbud på arenaer der de befinner seg i dagliglivet.

Ønsker du å delta?

Vi oppfordrer deg som er lokal artist, musiker, kunstner og andre kulturaktører til å søke. Vi anbefaler å legge ved lenke til video/lydklipp.

Programforslaget gjennomgås av en arbeidsgruppe. Det vil være aktuelt med inntil tre hendelser per dag, og vi forholder oss til Creos satser for oppdrag med profesjonelle utøvere i Den kulturelle spaserstokken.

Her søker du om å delta i Den kulturelle spaserstokken

Har du spørsmål?

Da kontakter du Sigrid Maria Inderberg på e-post: sigrid.maria.inderberg@io.kommune.no eller på tlf. 955 21 095.