Tom-Arne Tørfoss blir kommunedirektør i Ås kommune

Rådmann Georg Smedhus takker Tom-Arne Tørfoss for innsatsen for Indre Østfold-samfunnet gjennom mange år.

-Tom-Arne har gjort en solid innsats både som rådmann i Trøgstad og Eidsberg, og i byggingen av den nye kommunen. Det er trist å miste Tom-Arne. Samtidig har han vært tydelig på at han over tid ville tilbake i rådmannsrollen, så det kommer ikke som en overraskelse sier Smedhus.

-Ås får en flink rådmann. Jeg ønsker han lykke til og ser frem til videre samarbeid med han som kollega. Ås og Indre Østfold har mange felles interesser så vi vil samarbeide mye også i fremtiden, avslutter Smedhus.

Det vil nå arbeides internt med hvordan man skal organisere ledergruppen når Tom-Arne slutter. Han tiltrer stillingen i Ås kommune 1. september, men vil avvikle ferie slik at han i praksis går ut av rollen i Indre Østfold kommune i løpet av juli.

Pressemeldingen fra Ås kommune kan du lese her: Tom-Arne Tørfoss er ansatt som ny kommunedirektør i Ås kommune