Vil du bli frivillig treningsinstruktør for seniorer?

Indre Østfold kommune søker etter flere frivillige som har interesse for og lyst til å lede Sterk og stødig treningsgruppe for seniorer. Gruppene gjennomføres én gang per uke på dagtid og følger skoleåret.

Du vil få opplæring i form av et tre dagers gratis kurs ledet av fysioterapeuter. Alle våre instruktører får jevnlig oppfølging og veiledning av fysioterapeut. Du trenger ingen forkunnskaper, bare motivasjon og lysten til å bidra med helsefremmende samfunnsarbeid.

Gjennom å være frivillig instruktør får du godene av å være aktiv og sosial sammen med andre.
Meld deg på da vel! Vi tar gjerne imot flere menn og alder er ingen grense,

Første kurs for frivillige instruktører er 14. oktober, 15. oktober og 26. oktober – vi har to plasser ledig. For mer informasjon, ta kontakt med Dagmar Moseby.

E-post: dagmar.moseby@io.kommune.no
Telefon: 901 24 061