Tusen takk for innsatsen!

I Indre Østfold kommune har vi mange ansatte, som hver eneste dag står på for at innbyggere skal få gode tjenester, og som fortjener heder for sin innsats gjennom mange år. I midten av november hedret vi ansatte etter lang og tro tjeneste i kommunen.

Jubilantene er ansatte fra de fem tidligere kommunene, eller fra et av våre tidligere interkommunale selskaper som nå er en del av Indre Østfold kommune. På grunn av koronapandemien gjennomførte vi ikke markering av jubilanter i 2020. Vi har derfor valgt å ha to jubileumskvelder nå i november med god mat og underholdning på Brennemoen hotell for 2020-jubilanter og for 2021-jubilanter.

Tusen takk til dere alle som har med både hodet og hjertet vært med på å utvikle et stadig bredere og bedre tjenestetilbud for innbyggerne våre. Tjenester som man mange ganger tar som en selvfølge, men som krever omtanke, stå-på-vilje og innsikt.

25 og 40-års jubilanter i 2020

40-års jubilanter:

Tone M. Spaniland, Hilde B. Gaare, Randi Skaug, Toril Anita Tjerbo

25-års jubilanter:

Laila Anita Gjerstad, Gro Anette Borger, Hanne Kristin Hauren Holm, Anne Berit Ekeberg, Nina Kulseth Jørgensen, Hanne Olsen, Tove Strand, Svein Iversen, Torild K. Pettersen, Marion Onstad, Irene E. Johansen, Ann-Sissel Ødegård, Svanhild Haug, Kari Gundersen, Mette Førrisdahl Abrahamsen, Vegard Halvorsen, Torun Fjellengen Carr, Kristin Aarum, Anne Sivertsen, Anne-Grethe Dullum, Line Kvilesjø, Finn Muskaug, Jane Furulund, Hanna Myhrer, Lena Nymoen, Hilde Lund, Irene Gundersen, Helga Frøyset, Heidi Ambjørnrud, Torill Hogseth og Gro Anita Glende Kjernsbekk. Tilstede var også ordfører Saxe Frøshaug og kommunedirektør Georg Smedhus.

Ikke tilstede på bildet:

Heidi Uglem 25 år, Irene Lillestrand 25 år, Mette Kristin Everløf 25 år, Sidsel Torill Mathiassen 40 år, Anita Berg Svendsen 25 år og Hallovic Mustafa 25 år.

25 og 40-års jubilanter i 2021

40-års jubilanter:

Thormod Jaavall, Grete Holm, Gunnar Johnsrud, Tone Åsrud Reime, Sonja Berger, Eirik Juul, Rune Kristiansen, May-Lisbeth Jorud, Wenche Authen og Harald Torp.

25-års jubilanter:

Tove Eng, Torill Ringstad Nilsen, Hilde Naddumsether, Nancy Sandvik Nybøle, Inger Torper Bakurowitz, Beate Krokeide, Magne Tronstad, Wenche Christiansen, Kari Holene Garseg, Solfrid Lima Frorud, Eva Bergerud Ekeberg, Marion Bleie, Ole Morten Grindahl, Grethe Toverud, Grethe Lintho, Grete Revhaug Sagholen, Tove-Marie Bjerke, Anita Kjøniksen, Eva Svendsen, Gunn Bech, Lisbeth Haug, Inger Marit Johansen, Anne-Beth H. Thonerud, Astrid K. Kalhagen, Ann-Katrin Olsen, Kirsti Agnete Bjerkeli. Tilstede var også varaordfører Kathrine Hestø Hansen og kommunedirektør Georg Smedhus.

Ikke tilstede på bildet:

Reidun Berg, Anne Karin Aas, Kristina M. Johansson, Marthe Kristiansen, Kristin Holtet, Wenche Christin Løvholen, Jan Kjetil Aasdalen, Mitra Karimi Lavary, Torill Stubberud, Kristin Hage Ragler, Mette Gammelsrud, Åse Rusten - alle er 25-årsjubilanter.