Stone Heart fikk tildelt Ungdommens rollemodellpris 2023

Tirsdag 6. juni ble Ungdommens rollemodellpris delt ut for første gang i vår kommune. I statuttene står det at prisen skal tildeles unge som på en eller annen måte har utmerket seg positivt for Indre Østfold kommune og som har vært gode rollemodeller for andre unge.

Det var ordfører Saxe Frøshaug som delte ut prisen til bandet Stone Heart, og prisen bestod av en sjekk på 20 000 kroner, diplomer og blomster til de fem guttene.

- Årets Ungdommens rollemodellpris går til en gjeng flotte ungdommer som, gjennom sitt virke innenfor musikken, har satt Indre Østfold på kartet og vist hele landet at de kan, sa ordføreren under overrekkelsen. - Dette er en positiv gjeng som jobber iherdig for sin pasjon. De øver mye og dette har betalt seg flere ganger, både som finalister i MGP junior og Årets U-trykk i 2022 som dere vant. De har holdt utallige konserter og delt sin glede for musikk. Eskil, Theodor, Gustav, Edvard og Kristoffer er hyggelige gutter som er med på å skape et godt og inkluderende musikkmiljø i kommunen, sa Frøshaug videre.

Stone Heart består av Eskil Myrhaug Sæther, Theodor Jansen, Gustav Hamberg, Edvard Hamberg og Kristoffer Falao.

- «Jeg ække så kul som de», men jeg må si jeg føler meg litt kul å kunne dele ut denne prisen til de veldig verdige vinnerne Stone Heart, avsluttet ordfører Saxe Frøshaug.

Vi gratulerer!

Stone Heart mottar Ungdommens rollemodellpris 2023 - Klikk for stort bildeStone Heart får tildelt Ungdommens rollemodellpris 2023 av ordfører Saxe Frøshaug