Ringedugnad for TV-aksjonen 2023

Fredag 20. oktober sitter flere ansatte fra Rakkestad og Indre Østfold kommuner sammen for å samle inn penger til årets TV-aksjon.

Innsamlingen foregår ved at de to kommunene gjennomfører en ringedugnad sammen. Det er bedrifter som vil bli ringt opp denne dagen, ut i fra ringelister som har blitt levert av TV-aksjonen sentralt.

Formålet med ringerunden er å få samlet inn penger til årets aksjon. Vi oppfordrer næringslivet til å ta godt i mot oppringerne når de slår på tråden!

Du kan også bidra i årets TV-aksjon

Vi trenger fortsatt flere bøssebærere som kan stille opp søndag 22. oktober.

Hjertet i TV-aksjonen er bøssebærerne. Den enkleste måten du kan engasjere deg på, er å bruke to timer på aksjonsdagen til å gå med bøsse.

I Indre Østfold kommune har vi som mål at alle husstander skal få besøk, og for å dekke hele kommunen trenger vi deg og mange andre bøssebærere.

Du kan melde deg som bøssebærer på TV-aksjonens nettsider

Du kan melde deg ved å ta kontakt med en av frivilligsentralene våre