Ny digital bookingtjeneste gjør det enkelt å bestille gratis hjelp

Trenger du veiledning for å fylle ut kommunale skjemaer? Eller kanskje du trenger hjelp til å finne informasjon til en skoleoppgave? Nå kan du bestille gratis veiledning på nett gjennom den nye bookingtjenesten til våre innbyggertorg og bibliotek (IB).

Bestill tid

Gjennom bookingtjenesten kan du bestille tid til blant annet datahjelp, veiledning for utfylling av kommunale skjemaer, litteratursøk og bestilling av bøker. Med andre ord, her er det hjelp få.

- Vi har mye kunnskap og kompetanse som vi gjerne deler, og nå gjør vi det enda enklere å reservere time, forteller biblioteksjef Elin Brandsrud.

Gratis og tilgjengelig for alle

Veiledning er gratis og du kan få hjelp via telefon, e-post, videosamtale eller ved personlig oppmøte. Dette er et tilbud til innbyggere i alle aldre.

- Kanskje du er student eller skoleelev og trenger hjelp til å finne informasjon til en oppgave, eller du trenger hjelp til referansehåndtering, vi er klare til å bistå, sier Brandsrud.

Bestill tid her

Se oversikt over våre tjenester

Slik gjør du det: