Gratis digitale kurs for næringslivet

Nå kan du og din bedrift få tilgang på fem digitale, tidsaktuelle kurs helt gratis. Kursene bidrar både til å heve bedrifters digitale kompetanse og bli mer synlige på nett.

Indre Østfold næringsutvikling AS har i et samarbeid med Askimbyen, Mysenbyen, Småbyen Spydeberg og Visit Indre Østfold produsert de digitale kursene.

Næringslivet får muligheten til å heve kompetansen på følgende områder:

• Fotografering, sosiale medier og Google, for bedre synlighet for bedrifter
  • Teams og andre digitale møteplattformer, for optimalisering av videomøter og hvordan kan du kan utnytte Teams-plattformen bedre får du innføring i dette kurset
  • Smittevern og renhold under pandemier

Det er ikke begrensning på hvor mange i en bedrift som for tilgang på kursene. Har du flere i ditt system eller samarbeidspartnere som du vil ha nytte av hever kompetansen på disse områdene, står du fritt til å dele lenken under.

Kursene er finansiert av Viken Fylkeskommune og Indre Østfold kommune for lokalt næringsliv.

For å få tilgang på kursene, registrerer du en bruker her: www.ionu.no