Godt nytt frivillighetsår!

2022 er «Frivillighetens år» og i år skal vi derfor sette fokus på frivilligheten.

Året skal feires av frivillige, organisasjoner, kommuner, næringsliv og alle andre, både nasjonalt og lokalt.

Indre Østfold kommune vil gjerne vise fram alt det flotte frivilligheten står for og har å by på. Vi ønsker også å vise bredden og mangfoldet og gjøre alle de gode tilbudene som finnes i vår kommune bedre kjent. Det er en stor jobb som legges ned av ildsjeler, og dette arbeidet og den verdien frivillige bidrar med fortjener å synes, spesielt dette året.

Vi inviterer til samarbeid

Vi vil invitere lag og foreninger, frivilligsentraler og næringsliv inn i et samarbeid der vi vil vise fram aktiviteter og arrangementer rundt i hele kommunen i 2022. Dette er aktiviteter som alle kan være med på.

Slik skal frivillighetsåret markeres i vår kommune