Elevene ved Mortenstua skole løper til inntekt for TV-aksjonen torsdag 19. oktober

Som tidligere år er det igjen klart for sponsorløp på Mortenstua skole i Pennestrøket. Pengene elevene løper inn i år går til Redd Barnas arbeid for å hjelpe barn som er rammet av krig og konflikt.

Løpet holdes i skolegården fra kl. 09.30 og blir åpnet av varaordfører Kathrine Hestø Hansen. Før løpet blir det oppvarming med BlimE-sangen der skolens elever leder an.

- TV-aksjonsløpet ved Mortenstua er en god og kjær tradisjon, sier Kathrine Hestø Hansen. Det viser virkelig at alle kan bidra til TV-aksjonen - og elevene ved Mortenstua er så flinke til å løpe, avslutter varaordføreren.

Vil du også bidra i årets TV-aksjon?

Vi trenger fortsatt flere bøssebærere som kan stille opp søndag 22. oktober.

Hjertet i TV-aksjonen er bøssebærerne. Den enkleste måten du kan engasjere deg på, er å bruke to timer på aksjonsdagen til å gå med bøsse.

I Indre Østfold kommune har vi som mål at alle husstander skal få besøk, og for å dekke hele kommunen trenger vi deg og mange andre bøssebærere.

Du kan melde deg som bøssebærer på TV-aksjonens nettsider

Du kan melde deg ved å ta kontakt med en av frivilligsentralene våre