Alice Reigstad er ansatt som ny direktør for kommunalområdet Helse og mestring

- På vegne av kommunen er jeg glad for at Alice Reigstad har takket ja som direktør innenfor helseområdet i Indre Østfold kommune, sier konstituert kommunedirektør Tron Kallum.

Indre Østfold kommune får med dette en leder med lang og bred erfaring fra kommunal sektor. Hun har totalt 15 års erfaring fra kommunehelsetjenesten i store kommuner som Fredrikstad og nå sist som assisterende direktør for helse og velferd i Sarpsborg kommune. I tillegg til dette har Reigstad også erfaring som rådmann.

Alice Reigstad har hatt ansvar for og er arkitekten bak et prosjekt som skal bidra til at Sarpsborg kommune kan møte de fremtidige utfordringene innenfor helse- og velferdsområdet, med bedre tilpassede arbeidsformer og mer optimal ressursutnyttelse. Hun har vært opptatt av å skape gode fagmiljøer og en mer robust organisasjon som kan gi bærekraftige omsorgstjenester. - Denne erfaringen ser vi fram til å dra nytte av i forbindelse med gjennomføring av Indre Østfold kommunes helse- og mestringsplan, avslutter Tron Kallum.

Reigstad begynner i stillingen 1. januar 2024.

Alice Reistad - Klikk for stort bilde